Vi tar det faktiskt inte bara lungt^^

Som jag skrev förut så påstod jag att Louise och jag bara slappar. Efter denna dag får jag nog ändra mig där lite. Vi ahr faktiskt städat en hel del, jag har vikt tvätt, tvättat, lagat mat, diskat och ja allt som måste göras i ett hushåll. VI har till och med handlat, tre gånger. Nu börjar jag förstå (jag har väl alltid fattat men det är kul ändå) att mjölken till te:et inte alltid står där...Eller att man måste faktiskt börja skriva inköpslistor om man ska komma ihåg allt.

Jag och Louise har verkligen haft det underbart, nu vet vi hur det är att vara sambos med någon. Men vem vetm när den dagen kommer kanske man inte får en fullt lika hjälpsam en^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0