Trauma:Livet på akuten

Det är bland det bästa programmet jag vet. Det är inte som scrubs eller grey´s anatomty, det här är verkligheten. Åhh jag älskar älksar det, varför kan det inte komma ut några sånna DVD-boxar med den dokumentären?^^ Det är sådana här programm som verkligen får mig att inse vad jag vill bli, vad jag verkligen brinner och vill jobba med. Nu handalr det inte om att jag brinner för att se människor som är sjuka utan för att kunna hjälpa. Gjorde senast igår ett test på gymnasieguiden (snart dax Att välja in*panik*) och (självklart) var "hjälparen" mitt ja vad ska man säga, mål. Vad jag mest passade in som...men som sagt det blir antingen NV eller OP, har även funderat på Handels men nja...tror inte det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0