Räddningen heter vitpepparkorn

Ja jag har hellre flera gallstensanfall än drabbas av den oönskade vinterkräcksjuka. Och jag är verkligen seriös nu! Och självklar har min käre mor dragit på sig det. Så nu heter min vn vitpepparkorn, men man ska inte säga hej förrän man är över ån, om dessa nu hjälpar, vilket jag hoppas!

Nu börjar hockeyn :-)

Ja sverige är så duktig och drar på sig en utvisning efter 22 sek, självklart xD Go sverige! ;-)...

Ja och jag hann inte ens skriva klart inlägget och Canada har gjort första målet...ja kasnke ska jag ändra mina resultat tilltyp 10-0 till Canada`? xD

Min syster gjorde en fin svordom´s ramsa  och tillföljd "...han fällde ju en Svensk"

Kanske ska vi låta henne vara domaren haha, eller inte, ni vill INTE ha henne som domare^^ Men syrran jag älskar dig ändå:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0