Jag tycker det är kul

Hur mysig är du egenligen?



(x) du älskar att ligga i sängen och mysa med någon nära
-  Vem skulle inte?

(x) Du föredrar myskvällar framför festkvällar
 -  Har aldrig var "festtjejen" och jag kommer nog aldrig bli :-)

(x) Du bär mjukiskläder minst 2 gånger i veckan
-  Det är ju då man får känna att det är "ledigt" :-)

(/) Du tycker joggingbyxor är skönare än jeans
- Det beror på, favorit-jeansen kan inget slå  haha^^

(x) Du tycker om att kramas
-  Lika här, vem gör inte?

(X) Du kramas minst en gång per dag
- Anton är min personliga "kramperson"^^

( ) Du har partner du ofta myser med
-

(x) Du har blivit masserad
- Och det är bland det skönaste som finns :-D

(x) Du masserar andra
- Det handlar om att ge och ta^^

(x) Du tycker om att ta en fika någon dag ibland
- Fikan på lördagar är helig hos oss^^

(x) Du har sett någon utav filmerna: Titanic, Armageddon, Love Actually, A Walk To Remember
- Den enda jag inte sett är Armageddon, dom andra, ja ni, det är äkta kärleksfilmer det^^

(x) Du dansar hellre tryckare än vildare danser
- Okej, sist jag dansade var någon gång på mellanstadiet så jag ska väl inte uttrycka mig här haha^^ Men jag tror jag skulle föredra det först nämnda...
(x) Du tycker både om att dricka varmchoklad i backen och att ligga och steka på stranden
- Stranden är kul, om man kunde ta bort allt det varma och all sand :-D

(x) Du brukar läsa en bra bok innan du går och lägger dig
- Böcker+Jag=ÄKTA KÄRLEK <3

(x) Du är en lugn person
- enligt dom flesta, men min familj har sett min "onda" sida också haha^^

(x) Du hänger oftast vid bänkarna/sofforna på skolan
- Eller nja, jag tillbringar oftast tiden med att gå igenom den stora korridoren fram och tillbaka annars spenderas det mes världens bästa...

(x) Kompis-middag är aldrig fel
- Dom är väl helt okej, jag menar, vänner lär väl också få tid för varandra, ett partnerskap med någon tar enormt med tid och vänskapsförhållande blir oftast tyvär lidande, vilket är det värsta enligt mig....

(x) Du går på bio någon gång då och då
- Inte alltför ofta men det händer väl :-)

(x) Du tycker om små bebisar
Dom är...et går ju inte att beskriva att se en litet barn, hjärtat smälter ju på en gång!

(x) Du föredrar lugnare cafén än mer högljudda
- Ja ett café är väl ändå inte ett ställe för "fest"^^

(x) Du klär dig inte så ofta i skrikiga färger
- nej de blir ofta mörka eller neutrala färger :-)

(/) Du höjer nästan aldrig rösten
- Både och....

(/) Att ligga i soffan under ett täcke är det bästa du vet
- Kanske inte det bästa men det är inte helt fel...^^

(x) Du har somnat på en lektion
- Förlåt Erika xD

(/) Hoodtröjor och/eller joggingbyxor är din grej
- Kanske inte hoodtröja men joggingbyxor, i like^^

(x) Du kan vara utan smink / håret ofixat i skolan någon dag
- Det är ju det neutrala som är finast :-)

(x) Du har gått på stan i joggingbyxor
- Självklart, inge fel med det :-)

(/) Du föredrar finare restauranger framför McDonald's/Max
- Ja det är ju inte fel på Donken eller något annat men jag vill väll påstå att jag inte är för förtjust i "snabb"mat :-)


[ ] 0-5
Överenergisk person eller tycker du bara inte om att mysa?
Kom igen, ta det lugnt, annars dör du av en hjärtinfarkt.

[ ] 6-12
Det är inte fel att gå utan smink till skolan,
Alla kan väl unna sig att ta det lugnt ibland?

[ ] 13-19
Du är lite halvmysig,
Men dras ändå till fester?

[ ] 20-25
Vilken mysig person du är.
Du kanske festar och myser lite vartannat?


[x] 26-30
Du är nog bland dom mysigaste personerna som finns.
Lördagskvällar så gäller film och myspys,
Fester är inget för dig. Du är som en liten teddybjörn


Ja vad tycker ni stämmer det?`^^


Kommentarer
Robban säger:

24,5 bara så du har kryssat för fel resultat ju ;P



men ja, jag kan tänka mig att du är en väldigt mysig person =)

2009-01-18 | 00:41:26 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Kevin säger:

Jaaa, jag tycker det stämmer bra :).

Du är en väldigt mysig person^^

2009-01-20 | 12:47:29 | http://thelifeofkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0