Ja (första) ännu en lista

Lista

Listan e snodd av Ferhat.blogg.se och ja Livetomlouise.blogg.se

1. Gjorde du något i år (2008) som du aldrig gjort förut?
Många saker som jag aldrig kunde trott eller tänkt...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Säger som Louise, nja...interiktigt men ändå!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, jag tror dom kommer vänta några år till haha^^

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja "/

5. Vilka länder besökte du?
Hmm...tyskland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Måste väl bli dessa stockholmsresor...^^(fast dock utan alla skit som hände^^)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 April

8. Vad var din största framgång 2008?
Gå ner 20 kilo.

9. Största misstaget?
En sak jag inte vill prata om....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja...gallsten

11. Bästa köpet?
Måste nog bli..hmm alla puzzel =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det var en svår fråga...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina betyg

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Maraz I´m yours ochAmy MacDonald This is the life

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det sämre...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inet för att låta som en egoist men kasnke tänkt lite mer på mig själv..(ush vad hemskt det låter"/)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ner så mycket tid och energi på personer som inte förtjänade det

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen samt två av mina morbröder med respektive barn

19. Blev du kär i år?
Oja...eller inte riktigt kär men förälskad

20. Favoritprogram på TV?
Måste nog bli...hmm..Sjukhuset

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Oja!

22. Bästa boken du läste i år?
Tal till min systers bröllop av Linda Skugge

23. Största musikaliska upptäckten?
Hmm, det blir nog...(vad-menas-med-det-här?)

24. Något du önskade dig och fick?
Ja det gjorde jag:)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det också, men det var saker som inte kunde köpas om man säger så, inte kunde köpas och aldrig kommer kunna köpas heller

26. Årets bästa film?
Freedom Writers

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med släkt och vänner

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Många saker

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som "jag", jag bryr mig inte om vad andra tycker, jag är jag och så är det...om man nu pratar mode haha
 
30. Vad fick dig att må bra?
Ja ni...det har jag inte ett vettigt svar på...men måste jag säga något måste det vara Anton<3

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
 Sugen?-.-

32. Vem saknade du?
Mormor<33

33. De bästa nya människorna du träffade?
Måste ju få räkna med Robert, så det måste väl få bli  han=) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0