Inte mycket bloggande

Har det blivit idag. Har dock mest slappat. Varit in till stan en svän och köpt ett kanongott kaffe Irisch Cream  och blommor och ett örngott till morfar som idag fyllde 79 år :-)  Var meningen att vi skulle köpa ett som det stod Världens bästa morfar på men det fanns inte*suck* bara mormor, farmor och farfar...självklart!

Men han blev glad. På hans fick det stå My star på :-)

Så var vi där och grattade han, glad blev han i alla fall och Anton fick leka med katten deras.

Ont i ryggen har jag som fan också efter gårdagen men men thats life. Förkyld är jag också...(när jag ändå är på gång att klaga varför inte klaga allt på en gång^^?)

Sen fattar jag inte hur dom som har flera barn, ett jobb och sköter hushållet hinner blogga flera inlägg om dagen? Idag tog jag hand om Anton, städade ihop här hemma och såg till att det funkade och jag han inte sitta ner en minut kändes det som...Ush, mamma jag värderar ditt arbete verkligen :-)

(Just jävlar jag har en tvättmaskin att tömma *suck*)

Nej det är väl lika bra att jag gör det på en gång xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0