Bring It On

Det är en/flera film(er), dock är de..ja vad kallar man dom nu igen då...fristående ja!Alla har en olik historia fast ändå så lika om jag säger så. Alla filmer är väldigt typiska tjejfilmer haha så -Killar, gillar ni inte den romatiska, lite mer musikaliska sportiga delen, då är det inget för er. Som jag skrev, en typisk tjejfilm, ni vet men blonda "bitchar", intriger, på TOK för snygga killar, en hel del kärlek och lite mera kärlek och ännu mera kärlek.

Sen är det ju dom där pangbrudarna, med en midje som en annan kan drömma om, det där perfekta håret, det där perfekta sminket som sitter hela dagarna, som till och med är kvar när de kommer helt torra ut ur duchen. Nej, jag är inte så dum så jag tror att verkligheten är såmen ändå, man lurar sig själv. Ja jag har ju inte skrivet det men det är ju cheerleder filmer. Värdelösa kanske ni tror men de är underbara, och då menar jag helt...åhh man skrattar och man gråter haha...

Ni som inte har sett dom MÅSTE se dom haha!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0