Robban!

En kille som gillar att baka och vara med (leka med) barn! En kille som har ett hjärta av guld, lite sådär gulligt blyg och ett leende som får vem dom helst att smälta? Detta beskriver exakt min krära vän Robban. Han finns där i vått och torrt, men de bästa och de mest kloka besluten. Han lyssnar alltid och vill itne göra andra till besär men det måste du! Vi/Jag vill finnas här för dig och jag önskar det vore 30 meter bort och inte 30 mil bort du bor  för i så fall skulle jag ta dina långa Robban "Murray"  (hans blogg här)




MAN SKA INTE SNO BILDER JAG VET MEN JAG VAR TVUNGEN, VILL DU SÅ TAR JAG BORT DEN ROBBAN^^

Kommentarer
Robban säger:

finner inga ord... Tack så mycket Josefine! va du är så gullig och snäll =) tack för en trevlig pratstund nu ikväll! =)

2008-09-23 | 00:22:20 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0