Jo jag kommer tillbaka...

NU är jag tillbaka. Tog grymt mycket längre tid än va jag trodde, lite lussebak, lite bråk...småbarn som kommer och stimmar och så somnade jag(läs självklart!) på soffan ett par timmar...Men en sak är då säker. Jag ska ALDRIG ha barn!

Jo som jag skrev i tidigare inlägg så skrev jag ju att "killar kan faktiskt också skvallra" Ja och det ifnns ju självklart en anledning till detta. Ni (tjejer) vet ju hur en del killar/män håller på med att "åhh, ni tjejer bara snackar en massa skit, åhh in bara skvallrar" Nja fallet är inte alltid så...

I fredags var jag med min mamma och syskon på en China resturang och "firade" för mina MVG:n jag kämpat så hårt för detta år. Så när vi sitter där kommer ett par välklädda affärsmän och slår sig ner vid bordet bredvid. Medans resterande delar var och hämtade mat så blev det ju tyst vid vårat bord, och ja man hör ju vad de säger. "Ja och hon Lotta då, vem har hon gängat sig med nu då när hon är på smällen?" Tror du inte hon mest ligger runt då?" "Ja och du vet min fru och är så nojig nu...Ja men så är det vettu när dom blir feta"  När dom blir feta?! Stackaren till fru skulle bära runt på hans barn och kollegan kallade henne fet, okej han såg  väl bra ut och så men ändå, man kallar väl ändå inte en gravid kvinna fet?

Detta var då inte första gången. Färden styrde mot kupolen för lite julklapps shopping i sista minut och jag, trött och någorlunda sjuk satte mig flera gånger medans mamma och min syster fick springa runt och hanla sist. Och ja, edt är allt från killar i min ålder till killar(män) 50+ som går runt där och skvallrar.

Visst de är människor, de gör väl precis som "vi" men det är i alla fall bevisat att ni killar inte kan säga att det är "vi" tjejer som svallrar^^ (NU ÄR INTE DET MENAT TILL ALLA KILLAR!)




// Josefine

Kommentarer
Robban säger:

De kallas för killsnack haha Man säger inte "fet" för att vara elak utan för att vara "rolig"... thats life och ja håller med dig om att de inte är snällt så skrik inte på mig efter detta inlägget xD

2008-12-23 | 20:27:01 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0