Här slappar man bara

Är man hos farmor vintertid är det enda man har på att-göra-listan är det att slappa. Ja, jag skulle kunna gå runt i pyjamas hela dagen men det får bli en vanlig tröja och ett velourbyxor med tjockastrumpor när jag slöar i soffan framför tv:n eller med en tidning.

På tisdag (om jag får) åker jag troligtvis hem till Louise och firar nyår där. Det handlar inte om att jag inte tycker om att vara här men ändå, jag klarar typ av små doser av detta ställe om jag säger så.  Tror även jag kan behöva få vara lite ensam utan "familjen", ja hur grymt det än låter men vi lever typ 24/7 på varandra och jag tror inte jag skulle ha helt fel att det kanske tär lite på varandras humör och en anledning till allt bråk...vem vet, kanske kanske inte. Men det skulle innebära en dag med en hel del resande men det är smällar man får ta^^


Vad gör ni idag då?=)

//Josefine

Kommentarer
Louise säger:

Jag vill mer än jätte gärna att du ska fira nyår med mig, vi kommer ha så jävla kul ! :D Du o jag i Stockholm, Kan inte bli bättre! :D:D:D:D <3<3<3<3<3

2008-12-27 | 21:04:16 | http://livetomlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0