Sluta ta skit

Alla ni där ute som på ett eller annat sätt tar skit, sluta genast!

När skolorna börjar ja då drar verkligheten igång. Läxor, vänner åteförenas, rutiner införs...sen kommer man till alla dessa svek. Jag vet själv hur det känns... Flera gånger om, det kan vara så litet med ändå så stort...


Det jag till slut lärde mig är att jag kan ignorera precis som (denna person) Jag har aldrig varit vän med denna, denna person vet jag bara vem det är. Jag har ett år kvar. Ett enda år kvar. Sen kan jag lämna allt detta bakom mig. Ett enda tips för er alla andra, sluta ta skiten, tro inte det alltid är ni som gör fel! IGNORERA! Det är det enda jag har att säga...ignorera...och till er som nu gör att folk får utstå det, skärp er...behandla andra SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLADE!

En låt som hjälpt mig enormt mkt, kasnke sorglig vad vet jag men ändå...























Jag ville lämna allt gammalt, visst men inspererades av en viss person, hon vet vem hon är(L) ( Vi klarar oss utan den personen, livet tar inte slut, vi har varann<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0