Mina ögon fylldes av tårar...







Louise, dina ord var så vakra, mina ögon fylldes av tårar. Du vet att du alltid kommer ha en plats i mitt hjärta! En speciell plats, vi är ju förlovade du vet;) ( Läs tidigare inlägg, jag är hetrosexuell) Du har funnits där i vårt och torrt. Alltid hållit min hand och lovat att allting kommer ordna sig. 

Sjuan började, jag var sjuk. Självklart. Nu skulle varenda en hitta en vän att vara med utom jag. Men så fanns det den där Tjejen Lousie, som också var sjuk. Kanske skulle vi kunna bli vänner.  För två år sedan hoppades an man nästan bad för att vi skulle bli vänner. Idag står vi här bättre vänner än alltid. Vi har med om gott och ont, bra och dåligt. Du har berättat dina djupaste hemligheter för  mig och jag för dig, och jag lovar de kommer alltid vara förseglade bakom mina läppar... Så hände den där incedenten i våras, vilket jag inte kommer gå in på då mitt nya liv startat. det förändrade allt ,Vi blev nu starkare än någon, tillsammans skulle vi klara allt. Du var ledsen jag var ledsen. Jag kommer ihåg alla sjukhus besök du var med på. Gången du fick följa med mig från lägret, du lämnde det som var så kul endast för jag skulle ha dig där (kändes det då som) . Alla gånger du hållit min hand då de stuckit mig, suckat högt när de sticker fel så de fattar att de gör en illa. Gångerna du legat och hållit i mitt huvud tittat mig i ögonen, när jag fått morfin så jag ska veta att du finns där, världen snurrar inte. När du vandrade genom korridorerna på Karolinska för att hitta en ledig hiss. Jag önskar jag fick vara med och upptäcka de roliga sakerna;) Sjukhus brukar aldrig vara "trevliga" man vill inte vistas där. Men du gjorde det behagligt om inte underbart!  Jag har så mycket jag vill skrika ut men jag får inte fram ett ord. Jag kan bara beskriva dig med en mening till... Jag älskar dig, det kommer jag alltid göra, i mot eller medgång, det är ju vi Louise och Josefine , Bonnie och Clyde, Jag älskar dig! Idag skulle jag knappt setst här med datorn och skriva dessa ord om det inte var för dig! Sara Louise Wiktoria Sälgström Bredwad! <3<3<3<3<3<3


Ni måste MÅSTE kolla hennes blogg här!

Kommentarer
Louise säger:

jag älskar dig gumman!!!!!!<3(L)

2008-08-14 | 14:52:34
Alex säger:

Fint skrivigt :)

2008-08-14 | 14:52:38
Ferhat säger:

Va söta ni två är haha :D

2008-08-15 | 00:19:33 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0