Då var man 15

Fastän klockan är strax efter två bara (på morgonen) har jag hunnit få de bästa presenterna.

* Orden från Dig du vet vem du är<3<3
* En resa! Mamma och jag ska utomlands i Maj :D Inte bestämt var men ändå:) Tack mamma:)
* Sången från dig Anton, mina ögon fylldes av tårar^^<3

Okej att fylla femton betyder att man får lite mer möjligheter med livet om man säger så xD

Jag får tex:

* Gå på barnförbjudet^^
* Köra Moppe (docj vill inte jag det då men ändå...)
* Man blir byxmyndig...okej inget speciellt tror inte det är många som följer den lagen men ändå...Jag gör xD
* Sista året på Grundskolan Närmar sig! xD Dock ej för alla men ändå....

Kommentarer
Alex säger:

Nu liver börjar på allvar :D Fast dom åren som kommer nu e tuffa också så gäller att kämpa :) vilket du kommer klara <3

2008-08-10 | 02:11:19
Ferhat säger:

Grattis JOSEFINEEEEEEEEEEEE :D. KRAM

2008-08-10 | 22:32:58 | http://ferhat.blogg.se/
Lina D säger:

Grattis i efterskott :D <33

2008-08-11 | 13:17:14 | http://aboutlinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0