God Morgon Tisdag

NI vet hur de flesta säger att det är så skönt att ducha på morgonen för man vaknar uppp osv osv...jag är inte en av dom. Nu sitter jag här, nyduchad (en varm duch var det) och hålle rpå frysa ihjäl och jag menar allvar. Läpparna darrar, jag har gåshud över hela kroppen och att sängen står där borta varm och go gör ju inte saken bätte.

Många kanske läser innan de går och lägger sig, tittar på TV eller lyssnaar på radion men jag har tagit efter mammas vana nu. Nämligen att lyssna på talskiva! Hallå! Det finns inget mer sövande xD
NEjdå, men jag älskar att läsa, men för att komma ner i varav är det mycket lättare att bara få lyssna till något spännande...det värsta brukar vara att man somnar efter ett kapitel elle två -.-

Nej nu ska skolväskan packas och jag göra mig iordning innan det är dags för skolan...Det avt som jag sa (ännu en gång till min kära mor) att Tisdagar är nog softast av alla, först en och en halvtimmes SO(ungefär) sedan en dubbelelktion i NO innan löunch, låter det inte underbart? Haha. Först gillade jag inte de två lektionenrna alltför mycket med tanken på att man börjar tidigt osv men dom här två lektionerna är oftast de mest händelserika och roligaste lektionerna i veckan^^


Kram alla underbara! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0