Började skriva

Häromdagen började jag skriva. Hade sett en film som berörde mig väldigt djupt. Så jag skrev. Vilket jag ofta gör. Skrev om min syn på hur ungdomar idag "ses" i samhället, hur jag upplever det. Och det känns bra. Jag hade en gång en dröm. En dröm om att bli författare, har säkert flera tiotals oavslutade noveller/"romaner" som bara ligger och  väntar på att få bli färdigskrivna. Fast självklart (med min tur) ligger dom på datorn som numera står och dammar nere i källaren...Vem vet, en dag kommer kanske någon kunna läsa min historia (jag menar min familj tex) vem vet...vem vet vad framtiden har att bjuda på?

Kommentarer
Sabina - 16 och mamma säger:

Jag hade också det, drömmar om att bli författare. Nu känns det nästan lite ja jag vet inte, halvdant med det men precis som du så har jag ett dussintals olika noveller/romaner osv, på olika datorer xD

2009-01-02 | 01:51:46 | http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0