Jag och fördjupningar ajajaj

Ja idag var det ju mitt första nationella prov som verkligen räknas.
Hur ska jag beskriva hur det gick...kan ju säga så här. Jag är typen
som ska skriva så komplicerade svar, eller inte svar men jag får för mig att allt är komplicerat.
Så jag satt där och fördjupade mig i varenda fråga och kommer till ungefär hälften av häftet (temat i år är Nattliv)
och det är en kvart kvar...PANIK!
Men det gick och jag hoppas det duger...

Sedan kom jag hem, pratade med mamma och kände mig tvungen, eller inte tvungen
men jag ville åka in och hälsa på Louise som ligger på sjukan.
Så mamma körde in mig till Falun och på vägen stannade jag för att köpa
allt man vill ha när man ligger på sjukhus haha, jag vet hur det är.
Så jag köpte med en tidning lite kryapådig-godis (som jag tvingade Louise att äta fastän det inte var lördag xD)
vindruvor, och en varsin semla.
Ja visst låter det som vi var nyttiga?
Sen tog jag med min Lap Top så hon kan ha den nu när hon e kvar, jag vet hur tråkigt det är och man vill bara klättra på väggarna haha.
Men hon blev glad och det var för mig huvudsaken.
Skulle ha åkt in igår men hade så mycket plugg samt Angelica här :-)
Men stackarn har tydligen legat helt ensam den här tiden men hon verkar ha överlevt.
Än hade det inte hittat något fel så hon skulle nog få komma hem imorgon :-D

Imorgon blir det lite tråkiga samtal här hemma så vi får se om Jag pallar skolan imorgon...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0