Jag blir seriöst galen!

Nu har jag legat i närmare två timmar och bara vridit och vänt på mig.
Jag vill inte ha det så här.
Jag känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken av smärta.
Jag vill inte ha det så här.
Andra gången på inte lång tid jag har haft ont i magen dock har jag inte lika ont nu men tillräckligt för det ska hålla mig vaken och jag måste måste MÅSTE sova om jag ska palla Svenska C-nationella idag/imorgon i 3 timmar!

Nej mamma får nog ringa VC senare idag och höra vad det kan vara, kan det vara att jag bara e stressad eller är det en liten halsinfektion som kan spöka med magens alla körtlar.
Men det värsta är att det sitter typ precis i höjd med höger höftben så jag kan inte rörabenet känns det som, jag som brukar somna i fosterställning, now i can´t. Och nej det är inte "tjejproblem" som skulle kunna vara en anledning men det kan jag stryka så nu får det vara nog....jag vill sova, ögonlocken känns som typ ett ton tunga styck....

Jag ska försöka en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0