Ja "här-uppe" äger då varenda en....

...en spark!


Efter begravningen idag så var jag och min faste till nån slöjdbutik för att kika lite, ungefär samtidigt som alla som går i skolan här uppe slutade. Efterssom dom går från lekis till nian så kom det ju en hel del med elever, 3/4 på spark!
Jag tror aldrig jag sett så många sparkar på en och samma gång :-O men visst, e det en och en halv meter snö kan man ju inte precis klandra dom....

Min kära kusin var idag på och kluddade på mitt arbetshäfte för SO:n. Han har precis lärt sig läsa och skriva så han läste vad som stod på mina kritierie "mycket väl godkänt" och han undrade vad det betydde. Så jag förklarade för honom att det är det bästa man kan få. 2 sekunder senare så satt han och ritade på mitt häfte som ska lämnas in med en gul överstykningspenna på framsidan...lite arg, eller ja irreterad men hjärtat smällte ju när jag såg vad han skrivit....

(Ja självklart får jag inte fram bilden men han hade skrivit) "MVG + MVG"....

Han e ju för go^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0