En hel del plugg

Fortfarande sjuk =/
En hel del plugg har jag också men jag jobbar på...finns inget annat att göra.
Så nu sitter jag hä och förbereder mig för ett SO-prov om mellankrigstiden och 2:aärldskriget som typ går ut på att jag ska skriva en uppsats. Så jag sitter och skriver en här hemma med det viktigaste så pluggar jag in det istället.

Sen har jag ett NO-prov, dock så har man kritierier att följa där så då vet man lite vad man ska klura på, och även en labbrapport inom NO:n dock så har jag bara slutsatsen att skriva klart där.

Sen har vi ett spanskaprov jag borde läsa till och ett matteprov
.
Sen nästa vecka ska ett SO-arbete in...Låter det inte toppen?
Har ju varit borta mycket nu när det hänt mycket saker inom familjen och  jag har varit sjuk. Men men, det är inget jag kan rå för. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt...

Så enligt min planering jag la upp för mig själv har jag typ 3 timmarsplugg framför mig och borde ta tillvara på det istället för att blogga men hade sådan lust då jag inte kommit in på ett par dagar =S

Nej nu får jag väl återvända till mitt mellankrigstid....Hitler var ingen god gubbe han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0