Shopping inför helvetet

Efter en minst sagt turbulent helg behövdes verkligen denna studiedag, och pluggande blev det mycket av *hosthost*...
Istället blev det en runda till Stan, "behövde" handla lite inför Veckan som kommer då jag mina vänner (och ovänner) kommer befinna mig nere i tyskland, och ja alla är välkommen på min begravning, ni kan ringa min mamma på nr 073-******* för vidare info, så berttar hon om hur jag dog, om det blev i flygplanskrachen, i bussolyckan eller av tråkughet eller utfrysheten? (OBS, ALLA UTOM JAG KOMMER ÖVERLEVA!)

Lindex. Jag ÄLSKAR den affären, tror det är där jag köper så gott som det mesta av mina kläder^^
Idag blev det dessa fina stuprörsjeans förr 300 och koftan för 300, perfekt =)

Tack Robban, jag kanske bör försöka?^^




Kika in Robbans blogg, en underbar och sann vän ( om jag får kalla dig så^^)

Kommentarer
Alex säger:

haha du kommer inte dö i tyskland :D Fast deras mat e sjukt äklig :P så ta med dig matsäck ^^ haha , men annrs fina kläder :)

2008-09-23 | 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0