Jag + Orientering = KATASTROF!

Kära folk, skika inte ut mig ensam i skogen med en karta som enda hjälpmedel, det skulle bli en KATASTROF!
Var det inte Orientering idag på idrotten så säg? Både min vän Louise och jag som har varit förkylda och sjuka bad om att få en lätt karta så vi bara kunde gå runt, visst vi fick den lättaste (!) kartan..det gick*hosthost* sådär...Om jag säger så här vi hittade en tredjedel av kontrollerna ( antalet kontroller var lika med tre xD) Visst jag kan läsa en karta men ändå...varför kan aallt utom kartor göras "modernt" jag menar varför inte göra en karta i 3-D eller skika ut varje elev med en GPS i handen, för jag kan lova er ibland är den hederliga kartan så mycket lättare ( och för den delen inte lika *****irreterande!, "om två hundra meter sväng höger, gör en u.svän, gör en u-sväng, GÖR EN U-SVÄNG!")

 

Kommentarer
Louise säger:

haha, vi är ju verkligen bäst på att origentera not haha men kul vare, nästa gång kanske vi borde ta den svåra banan o se om vi klarar den eftersom vi inte ens klarar den lätta xD

älskar dig<3

2008-09-05 | 07:28:50 | http://saknardig93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0