Jag kan inte ens göra varm "äkta" choklad :O


Tre vandrare går på en stig genom en vacker tallskog

                                                                                           (Bild: google.se)
Blanda mjölk, kakao och lite socker? Ska det inte vara så lätt`? Knappast när man heter Josefine Gabirelsson. Va skjutsingen gör jag för fel?:O Ibland är det tur att O´boy pulver finns....

Ja alla mina vänner får ni ett svart brev hemskickat så vet ni att ni är bjudna på min begravning ( OBS! DETTA ÄR ETT SKÄMT, VISSERLIGEN ÄR DET INTE NÅGOT MAN INTE SKÄMTAR OM.....MEN ÄNDÅ....) Nu är det exakt 19 minuter innan jag lämnar mitt trygga hem, eller ja 20 minuter då. Fasen vad jag är nervös, och förkyld, och...och..ähh skitsamma...Tur att man har lite vänner som ska gå... =)

Som sagt det är bara att önska mig lycka till! <3^^

(Om mobilen har teckning så bloggar jag ute från vildmarken)


Kommentarer
Ferhat säger:

Varm chocklad är lätt att göra :D

2008-09-13 | 19:37:38 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0