Did I tell you?


 



Livet kan förändras totalt inom loppet av en enda bråkdels sekund....Ta vara på vad du har och lev i nuet!




Att livet kan få ett slut lika fort som det börjar är vi alla medvetna om. Men tänker vi lika ofta på att det kan hända exakt när som helst?Många tar vi förgivet att vi lever tills vi blir gammla och skrynkliga. Men det är inte alltid vi har den turen. Det finns ingen garanti på livet. Hur länge vi får vakna om mornarna, gå och lägga oss på kvällarna och uppleva alla härliga stunder däremellan.

Fast sedan finns det andra som är medvetna om det men inte visar eller säger något. Sedan jag kom "underfund" med med hur skört livet är, hur viktigt det är att andra i ens omgivning får veta hur mycket de betydet för en. Jag har insett att jag var dag måste påminna dem att jag älskar personen, det är någonting alla förjänar att få höra. Många är vi medvetna om ordspråket " man ska aldrig skiljas åt som ovänner" Lika viktigt är det att alltid låta personen i fråga få veta vad den betyder. Bara tanken av att kanske bråka med en vän, familjemedlem eller dylikt, skiljas åt som vänner och sedan aldrig mer få ses, att ni inte ens har den chansen, kan få vem som helst att rysa till....Så har jag berättat att jag Älskar Dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0