Att dom aldrig kan yttra sig i tid?

Tisdagens status: Sjuk

Sovmornar kanon skönt för dom som inte åker buss. Tänk att få uppleva den där känslan av att ligga kvar e timme extra i sängen, ta god tid på sig att välja kläder omsorgosfult, äta frukost i lugnanro och sedan traska iväg i lugnttempo till skolan.....Sen finns det ju vi som får, dra på det närmsta som finns i klädväg då vi legat kvar i fem minuter extra (och har man en buss man ska passa är varje minut dyrbar) man slänger i sig någoting snabbt att äta drar på sig lite mascarar och gå i rask takt till bussen, sitta där (anfådd) och sedan anlända till skolan, sisådär två timmar vi ens börjar. Hur kul är det? Okej jag kan inte påstå att det är specielt roligt, så varför måste ni lärare planera in dessa onödiga sovmornar...varför kan vi inte bara få sluta tidigare?(!)

Sedan Föräldrarna när dom vet kvällen innan att man kommer åka som vanligt till skolan, gå upp som vanligt och stressa som vanligt och de säger ingenting...sedan när man står där, snart redo att gå så säger de "jag kan skjutsa dig sedan" när sedan visar sig vara om en timme...Blir man frusterad eller blir man frusterad? Det enda man kan tänka på är den varma goa sängen....Fan va trött jag blev nu! Ha en bra SKOLDAG alla ungdomar....jag ska då ;)

Kommentarer
Alex säger:

hehe vet hur du känner :) fast ändå inte ^^ bor 25 minuter med cykle från min skola. Men vet dom som får gå upp jätte tidigt så jag kan inte annat än tycka synd om er :( Sen ska du inte vara trött på föräldrar :P fan schysst att dom vill köra :) då kan du ju lägga dig ner en stund på soffan eller kolla tv ^^

2008-09-17 | 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0