Vill också ha en bra blogg...

I started to think if I might should blogg(a) on english....
-
Nej mina kära (o)vänner ni behöver inte *host host* oroa er, det kommer inte hända...Att jag ens skulle kunna skulle vara lika troligt som att min farmor skulle sätta sig på ett flygplan och det gott folk kommer inte hända...Okej om jag gör en deal för mig själv då, om jag nu skulle någon gång lyckas få farmor med på ett plan kommer jag lära mig engelska och då menar jag riktigt plugga PLUGGA PLUGGA engelska...

Jag vill verkligen blogga bra, jag vill ha en sån där blogg som folk tycker är rolig att lära...hur gör ni gott folk?:O
Jag är ingen model, jag är ingen ung mamma, jag är ingen företagare/model..typ/ ordförande elr? i MUF/ sveriges blondinbella./storstadsflicka/ gudarna vet vad... Jag är en studerande/drömmande/tråkig/ful/ meningslös...bloggare...

Så hur vill ni att jag ska blogga?;)
Mer bilder? Mer personligt? Mer...ja mer eller bättre vad?:P

//Kram Jossan

Kommentarer
Robban säger:

Du kan ju börja med att skippa de där skitsnacket om "tråkig/ful/meningslös" för det är du inte! Du är trevlig, söt och meningsfull =)

Att du skulle blogga på engelska är visserligen bra för att lära sig språket men de är jobbit att läsa så skippa de också va :P haha

Skriv bara vad du gör på dagarna, vad som händer i ditt liv, vad du går runt och tänker på o.s.v. så blir bloggen "du" =)

2008-10-24 | 10:54:16 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Lina D säger:

håller med Robban! :)<3

2008-10-24 | 16:34:48 | http://rojiblanca.webblogg.se/
Kevin säger:

alltså, josefine, du ska inte ändra någonting :). Du ska vara dig själv när du bloggar, skriva mer vardag och vad du tänker på och så, som Robban säger :). Ful, tråkig och meningslös vet jag inte heller, det stämmer inte överhuvudtaget :). Du är fin som du är och det kan ingen ta ifrån dig :)

2008-10-25 | 01:26:35 | http://thelifeofkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0