sisådär 22 timmar

Nja i sisådär 22 timmar har jag hålligt igång nu...Börjar känna mig lite *gäspar* trött nu....

MEn jag ahr hunniot med ganska mycket denna natt, då räknar vi från sisådär 1 snåret då Robban stack från MSN...
Jag har hunnit:

* Tittat på sjukhuset, kvällens missade avsnitt
* Städat rummet
* Städat Toaletten
* Sorterat kläder
* Bloggat
* Skruvat ihop det förbannande bordet från IKEA, till vilken nytta när jag inser att benen är helt vimliga...jag säger då det..*Suck*
* sen har jag till och med hunnit tvätta överdragen till soffan..

Är jag inte fantastisk? =) Allt detta på 8 timmar och då får ni plussa på lite slösurfande, lite skrivning, lite läsning...
Nej nu är det duchen som gäller, kan behövas efter allt dammande här..

Kommentarer
Robban säger:

De va inte illa de där du =P Önskar ja kunde va så duktig här hemma bara haha

2008-10-29 | 11:25:45 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0