Riktigt(!) höstväder

Här nere vet man ju att vädret växlar hela tiden, så förhoppningarna var inte speciellt stora, varken när jag åkte ner eller när jag kom "ner" och det regnade såsom det gjort hela vägen. Men jag må då säga, vädret är denna lördag underbar=)

Just nu sitter jag på balkongen med min ramlösa och tittar ut över (okej en järnvägsstängsel men det ska snart bort) en sol som är påväg ner, vackra höstfärger och en liten treåring som låter ungeför (nyyyyyyyyyyhhhhheeee, han leker med bilar den gullungen *ler*)  Här kan man kalla det riktigt höstväder, löven är fortfarande kvar på grenarna, vackra färger så som brandgult och röda nyanser pryder dessa små kvistar, äpplen som hänger i träden occh den underbara doften av hav och vågornas brusande i mina öron...Det är underbart, det här är vad livet är. Det här är för mig livskvalité...riktig livskvalité. Jag hoppas och jag tror att stuygan även kommer avra vår om 10-15 år så jag får ge mina barn och min familj samma uppleverleser här nere såsom jag har haft...Halmstad in my heart<3

//Kram Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0