Med myskläder och "fet" plånbok

Åhh en timme kvar, äntligen eller ja efter dagen kanska jag önskade att det vore en fredag då jag gick i skolan fram till fyra och sedan kom hem. Nej det hoppas vi inte  nu...

Om en timme ja då sitter "halva" familjen  Gabrielsson/Persson på väg ner mot Halmstad med ett stopp (självklart) på Ge-Kås, där jag denna gång tagit på mig "ansvaret" för min kära Lillebror...Okej hur ska detta sluta? En treåring på Ge-Kås...nu börjar den här skräckfilms-ljudet durra i öronen xD Nejdå, tacka gud för mutning...

Så nu sitter jag här med miniväskan packad, myskläder pådragna och redo för att åka, visserligen bisar klockan på tre men vadå, att åka bort ger alltid en stämmning som man inte kan missa.

Hela helgen blir jag borta. Åker nu på Fredag morgon åker hem Söndagmorgon, så på en helg blir det 16 timmars bilresa, inte lika kul men det klara vi nog galant...Men så lätt blir ni inte av  med mig, datorn ska me och så ska bloggen!

// Kram Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0