Förkylt och 15 kilo läxor (bokstavligt talat)

Jag e förkyld...Har lust och göra en lång ramsa om hur jag tycker om det. (Ni vill inte höra, det är inte precis fina ord med i den)

Okej nog med självömkan...det finns ju dom som har det värre.

jag sitter hemma, själv. Familjen är i Västerås på IKEA, skulle ha följt med jag med men orkade inte. Dels har jag som rubriken berättar 15 kilo med läxor, reklam att vika och världens halsont. Det skulle bara innebära att jag är otålig och stressad när jag går där och det vill jag inte vara. Så nu sitter jag här med en kopp hallonte, Strepsils nya (honung och citron) och lite c, vitaminer så får vi hoppas jag blir frisk och orkar med allt detta. Tänkte faktiskt göra en liten kom-ihåg-liste till mig själv här...

*SO-uppsats G
*SO-uppsats VG/MVG
*Engelska återberättelse
*Slöjdrapport
*Bok recension
*Kratta
*Plocka ur och i diskmaskinen
*Tvätta en vittvätt
*Plocka äpplen
*Vika reklam...

Så den stora frågan är varför sitter jag med datorn?

(gjorde ett gammalt högskoleprov igår, ja det är många år kvar innan det är dags för mig men ville bara testa lite...För att man ska kunna söka in på läkarlinjen bör man ha 2.0 gissa vad jag fick? =) 0.0*host host* Jag hade skitbra*not* resultat 17 av 122 rätt =) Okej det var bara på första delprovet jag engagerade mig...men läkarutbildningen here i come=))

Kommentarer
Lina D säger:

men 17 av 122 är väl rätt bra, du är ju ändå bara 15 år och har inte ens gått ut grundskolan ;)

2008-10-12 | 14:28:53 | http://rojiblanca.webblogg.se/
Ferhat säger:

jag är fan också förkyld :( men krya på dig :d

2008-10-14 | 22:46:36 | http://ferhat.blogg.se/
alex säger:

kikar in! fin blogg! =)

2008-10-17 | 23:32:35 | http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0