Det var paradiset för mig ^^

Haha som jag sa till Louise var Ge-Kås turen ett himmelrike för mig igår^^

Haha möjligen inte fysisk men ändå, jag lovar det kryllade av danskar, danksa killar, sisådär 16-17 år och ni kan ju gissa hur såld jag var. xD  Det handlar inte att som är snygga men jag kan då säga att så gott som varenda en, varenda en har glimten i ögat;) Och språket...jag dööööör! xD Ge mig en dansk här och nu!

" får man fråga vilket mobilabonemang ni använder? *tandkrämsleende*"
Sen alla dessa tre-killar...Ja ni vet dom som alltid måste vara på en när man stressar som fan
"öhh tre, självklart"

* Ger mig en själv en smäll på käften* Tre is The SHIT! Det är bland det värsta mobilja abonemang jag någonsin haft=O Jag tror jag får ta och vakna upp ur mina drömmar nu....


  (bilder google.se)


















// Kram Josefine

Kommentarer
Robban säger:

jag är delvis dansk (a) haha

2008-10-25 | 20:49:52 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0