Bara för jag inte kan hålla det jag lovar.

Jag är ingen lögnare, men jag kunde inte ens hålla mitt lilla löfte om att blogga minst en gång om dagen...Jag är duktig jag...

Men en ny vecka, en ny skolvecka med nya utmanigar väntar mig och det är dags jag tar tag i livet. Jag har redan börjat förvånats över mig själv och mina kapacitete. Som att jag i fredags både ringde avd.28 och växeln för min praoplats, visserligen var det Louise som ordnade den (tack så mycket!) men jag vågade ringa själv och presentera mig, och idag måste jag göra om det, då "tanten" jag skulle prata med inte var där. Men det blir lätt hoppas vi...

Sedan ska jag till en hjärnskrynklare, ojoj var ska detta sluta?
Jag tror det är vad jag behöver. Prata ut, prata om allt som hänt utan att behöva oroa mig om det går vidare, prata ut utan att känna skulld. Jenny lovade att hon skulle skjutsa mig dit...det återstår att se om jag kommer levande drifrån^^

Nej nu är det väl dags att ta sig i kragen och palla sig vidare i det fantastiska vädret*not* till den lugna*not* skolan och födröja dagen där...Känner mig stel i nacken...vad kan detta bero på? Ka det bero på mitt samtal fram till klockan 3 i natt och jag därmed inte somnade vid fem så jag har sovit så gott som en timme eller beror det på...ja det XD

Jag ska börja blogga normalt, eller ja allt är normalt vad man nu gör det till, men så som det avr förr...Måste bara få ordning på mitt liv först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0