6 timmars shoppande och 55 mil senare

Nu är vi äntligen framme. Eller ja efter 55 mil och 6 timmars shoppande på (tjejernas)paradis Ge-Kås är vi frammeJ Handlade för närmare 2000 kronor =O  hittade lite smått och gott, dock mest till Anton min lilla prins J Eller ja det blev automatiskt så när man tog hand om en "prins" som skrek direkt han inte fick som han ville...okej han är bortskämd men jag kan lova att de flesta mammor och pappor körde med exakt samma mutning, Thanks Gud for Mutning xD


Mina bästa köp måste jag ändå säga är Julkalenderna Kaspar i Nudådalen och bebiskläderna till Jenny´s kommandeJ


Visst kan det vara kul att passa sin lillbrosa, ibland. Det som dock inte ä LIKA kul är att bli tagen för att vara HANS MAMMA? :S


(Konversation på det Blåa Fiket, jag och Anton spejade efter platser)


"Du min lilla vän ser trött ut, vi ska gå nu så då kan du sätta dig här *tanten ler*"

" Ja och jag ska också gå så då kan mamma sitta bredvid dig *tantens sällskap ler*"

" Men jag är inte hans..." Sällskapet är borta...FAN också xD



// Kram Josefine


Kommentarer
Robban säger:

Ta de som en komplimang. Du ser gammal och mogen ut ;) haha

fast kanske inte så skoj ändå^^

2008-10-25 | 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0