Mitt Projekt, dag 1!

Okej,pepp pepp pepp...

När jag ritade upp mitt fina projekt på handlingsplanen på min (underbara) Workshop lät det jättebra, då skulle jag ju självklart våga gå till rektorn, berätta vad han nu skulle göra för våran fina skola. Men nu när väl dagen är inne...Ja ni var skjutsingen ska jag ta mig till? Ähh det här går bra, eller gör det verkligen det? Jag vill ju Lyckas...

Mitt projekt:
Mitt projekt går ut på att under tre veckors tid hålla på med ekologisk utveckling i skolan. Målet med hela projektet är att efter tre veckor ha tre ekologiska produkter såsom kaffe, mjölk och frukt tex.

Wish me good luck!

//Josefine

Kommentarer
Robban säger:

lycka till! =) går nog jättebra ska du se =P

2008-11-17 | 08:46:00 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Lina D säger:

good luck! :D härligt med lite mer miljövänlig skola, :) vi får ta och göra det rättvis också ;P

2008-11-17 | 17:51:31 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0