Jag har faktiskt varit sjuk.

Och när jag är sjuk, ja då är inte jag någon man vill bo under samma tak med i alla fall. Detta "drabbade" dock bloggen och det ska inte upprepas...dock inte för det är alltför många som läser men jag bloggar ju för min egen skull, ingen annans...

Ja ni...mycket har hänt sen jag sist bloggade. Och kan inte påstå att det var ett långt inlägg...Men jag kan beskriva det lite kort då. Efter jag bloggade sist (tror det var på MIljötinget) gick jag på en del Workshops, bestämde mig för att jag ska rädda världen, blev sjuk, sov på sjukhus, gick en manifestation på folktomma gator varit sjuk, varit sjuk och ja varit sjuk....

Imorgon är det skola, första gången på tre veckor, en veckas höstlov, två veckors prao...eller ja i mitt fall en vecka.

Ska försöka göra klar tlite skolarbete nu och föröska fica en powerponit redovisnig..hur det går..ja det återstår att se...

// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0