Denna underbara sjukling och Lina döda mig inte...snälla?^^

Satt nu ikväll och tänkte. Tänkte mycket. Vilka som verkligen är mina vänner och vilka som är dom som man bara har ett överflöd av. Eller ja nu låter det kanske taskigt men ja ni vet dom som man inte kommer till i vilka lägen som helst.


Jag har ett par få, för mig riktiga vänner. Dom som betyder  allt och lite till. Jga ätnker inte nämna några namn för dom vet vilka dom är<33

Men så läste jag Linas blogg, den lilla sjuklingen^^ Var ju bara tvungen att skriva ett par rader om denna underbara människa!

Lina, allt och lite till. Denna person är för mig värd sin vikt och mycket mer i....ja guld? Lina är underbar, hon är ...jag vet inte ens hur jag beskriva det! Hon är FÖR snäll. Hon finns alltid där, en tjej jag kan lite på i alla lägen. Jag önsskar jag vore lika bra att behandla henne som hon behandlar mig. För hon är underbar. Ush jag nästan (kalla mig blödig) börjar gråta när jag skirver det men det är så mycket jag vill skriva men så lite som kommer fram..tyckte så synd om den lilla sjuklingen som inte trodde folk läser hennes blogg för Lina, det ska vi se till att dom gör, fattar de inte vad de går miste om? =O  Jag hoppas du läser detta Lina och förstår att du är GULD värd, du är allt och lite till. Du betyder  grymt mycket!
<3<3

(Och sist jag skrev om en vän i bloggen fick jag en sådan fin komentar*not* som denna person ansåg att jag bara ville ställa mig in hos personen, men NEJ så är det inte. Det löjligaste jag hört! Jag har mått väldigt dåligt och inte behandlat mina vänner så bra som jag borde, och bara för jag inte skulle "våga" säga det öga mot öga så skriver jag det istället!)

Och nu Lina, var jag tvungen att "sno" en bild av dig. VIll du att jag tar bort den får du skika ett sms, då jag e i Mora nu då=P Men de måste ju få ett ansikte på dig?^^ Men som sagt, vill du inte så säg bara till :)

(det funkar inte, men Lina om jag ber dig jättesnällt kanske du kan skika en bild?^^)

Och NI MÅSTE KIKA IN HENNES BLOGG, Länk finns på sidan^^

Kommentarer
Lina D säger:

Du är bäst, Josefine, bara att fatta det! Du anar inte hur mkt du betyder. Vet inte vem/hur jag hade vart utan dig. Har konfan att tacka för så mkt. <3

2008-11-07 | 10:22:21 | http://rojiblanca.webblogg.se/
Lina D säger:

och förresten, om du ber jätte-jätte-jättesnällt kanske jag kan skicka en bild, ngn gång på msn ;)

2008-11-07 | 10:23:28 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0