Undrar vad Kitty har på sig...

Var det någon mer än jag som såg på P3´s och Svt2´s programm Musikhjälpen, eller ja lyssnade..?
Då vet ni väl vem Kitty är? En cool tjej med sin egen stil, väldigt udda men cool klädstil...även medverkat i Bobster tror jag...och är det inte big brother också?
Aja i alla fall så vet ni vem hon är vet ni ju om hennes klädstil, om att blanda alla dess färger och former och ja sätta på sig själv haha. Igår natt när jag inte kunde somna började jag fundera lite på vad Kitty har på sig nu till jul, det jag kom fram till var troligtvis en korallröd klänning med (hmm) gröna leggings, ett par glittriga klackar troligtvis nån bolero eller kofta i typ lilla eller någon omöjlig färg och sedan julgranskulor som örhängen...Vad annars? JAg menar julen borde ju faktiskt passa lite med utstyrseln...eller kasnke inte:O Ähh skitasamma...men skulle jag tänka mig Kitty på ett julbord(dock är hon vegetarian) så tänker jag mig henne så...typ...och kasnke en sån här blinkande tomtemössa....







// Josefine

Kommentarer
Lina säger:

Var rätt kul att läsa, haha ;) Och jag är rätt imponerad av hennes stil, tänk om alla vågade vara sig själva så som hon vågar... ;)

<3

2008-12-22 | 20:50:19 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0