Snart åker jag och vännen, tack för att DU finns!

Jag har många "Vänner" men jag har också några vänner, dom är tre stycken och jag skulle för allt i världen inte vilja mista dom. Dom tre vet vilka dom är och dom ska veta att de betyder JÄVLIGT mycket<3<3<3

Ja, ush har lite sådär småpanik. Snart åker jag! (OJ! WOW hon ska åka vadå, 60 mil...)
aa fast det e mer hela grejjen med att sova ensam hemma, leka lite vuxen, fan nu får jag ett helt hur att ta hand om:O Och jag ska sätta på vattnet, oh my good! Jag kan ju säga såhär:
-mamma och pappa, vill ni ha ert hus tillbaka i det skick det var, eller ja nu är, skicka DÅ INTE Hem mig xD

Nejdå, jag och Louise kommer klara det galant:)

Och direkt jag kommer från denna lilla by kommer jag ha täckning, wie:D
Så nu kan ju förvänta er att ni kommer bli smsbombade xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0