Och jag ville blogga mer...

Ja gott folk, det där med att blogga mer går väl sisådär haha...Nej men som tidigare nämnt är jag sjuk, knarkar typ alvedon och värmer min kära vetekudde stup i kvarten då jag har så groteskt ont i sidan av magen=/ Men har haft lite trevliga samtal nu på natten med dels Robban, tack för att du finns<3 Och Louise<3 och Lina<3 (er två har jag inte pratat så mycket med, men ändå, tack för att ni finns<3)

Fick ett mindre trevligt besked idag, jag säger så här, morfar, cancer..Ja ni...nu väntar en tid av ovisshet och om hoppet att allt går bra. Som jag fattade hade den inte spridit sig så han ska snart få opereras...ush, min lilla morfar=/ <3


Kommentarer
Robban säger:

så lite så :) tack för att du finns du också <3

hoppas din morfar blir bra. än finns de hopp så försök tänk lite positivt vet att det är svårt men snälla försök <3

2008-12-16 | 09:09:52 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Lina säger:

Du MÅSTE krya på dig snart! :)

Tråkigt det där med din morfar:( jag vet hur det är att ha en sjuk morfar.. :( <3

2008-12-17 | 21:13:28 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0