Nej nu får jag skärpa mig.

Nej nu måste jag faktiskt som rubrikern lyder skärpa mig lite gällande bloggnignen lite...Jag vill ju blogga, inte för att folk ska läsa utan jag gör det för min egen skull och sen, om ja ni vill läsa är det väl positivt =)

Men imorgon, imorgon är en ny dag. Ska bättra mig, jag lovar^^ Det lovar jag mig själv =)
Imorgon ska resterande delar av familjen till kära tomteland som det inte blev att åka till idag, men jag stannar hemma iställer, har haft så mycket ont i magen nu dom sista dagarna, typ på vänster sida, som håll som aldrig ger sig...=/

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på Sms från en viss person och somna till p3:s nya programm som  kommer hålla på 6 dagar tror jag det var;)

GodNatt Sverige=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0