När man inte vet vad sanningen är...

Vad gör man när man räknas som ingen...vad skulle ni göra...jag gör allt jag kan och har sagt det så många gånger...men jag är tydligen...ingen. Vad gör ni när ni är sjuka(många frågor här^^) jag ligger i soffan och tittar på musikhjälpen...lina, sugerplum fairy var där:o, RFM,Fan ta kul jag hade med dig<3 och du vet att jag finns här gumman<3 nu har jag varit sjuk i 4 dagar och jag blir bara sjukare...ush, nej nu ska jag för 7:e gången på en timma värma min kära vetekudde...

Kommentarer
Lina säger:

du är visst någon! :O :) brukar läsa när jag är sjuk, elr ja.. du vet ju hur jag är ;)



Sugarplum Fairy <33333, saknar RfM! <3

2008-12-18 | 16:32:08 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0