Har ni trott ni ska dö någon gång?

Det gjorde jag i morse i alla fall.
Var uppe vid 8-tiden för att ducha, åker ju hem nu på förmiddagen. Jag hade det varmaste vattnet som gick, helt skållhett kändnes det som och det var jätteskönt, verkligen. Tills jag kom ut ur duchen. Det var så läskigt, det var som om jag...jag vet inte hur jag ska beskriva det men det kändes ungefär som om jag själv inte kunde kontrolerra kroppen. Jag blev helt blålila om armar, ben, mage...you name it....Typ som om blodårdrorna syntes....jag bara stod där och skakade....antat det var för att jag var trött. Men ush..jag trodde jag bara skulle dö där mitt på golvet, iförd en handduk.

Men nu lever jag (tyvär/bra/va fan ni nu tycker^^) och sitter här iförd en mysig morgonrock bör väl plocka tummen ur handen och packa, men vem vill det liksom....när mamma och jag ska utomlandans kommer jag nog ha packa i dagar förväg haha men nu....nja...^^


Kommentarer
Robban säger:

Ja plocka tummen ur handen och åk så vi kan börja smsa nån gång!! :P

2008-12-30 | 10:19:35 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Lina säger:

Bra att du lever iaf :D<3 Och ja, jag har trott att jag skulle dö....

2008-12-30 | 20:30:53 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0