Godmorgon

Godmorgon

H
är sitter jag, nyduchad, nyvaken och ja...trött.
Men men that´s life!

nej jag ska faktiskt inte klaga, sitter här med en kopp hett the, någon underbart gott mamma och pappa fick av min faster m.familj nu när vi kom upp. Dvärssättste heter det. Dvärssätt heter stället dom bor på och så är det någon gubbe som gör det typ...fattade jag det som i alla fall, men huvudsaken är ju att det smakar gott och det gör det, lite sådär småfylligt lite fruktigt men ändå..sött. Ja, det går inte riktigt att beskriva smaken men jag tror de flesta som skulle smaka det skulle tycka om det.



Så dricker jag det ur en sån där "gammal" stor thekopp...tillsammans med kökssoffan jag sover i, farmors ur som ringer varje halv och hel timme får man lite, "gammel"  känsla, men på ett mysigt sätt.

Jag kom ju faktiskt på mig själv med att nu när jag har en kamera som är så jäkla bra att man slipper sitta och sortera ut vilka bilder man laddade in på datorn förra gången och vilka man ska ladda in så laddar den bara in de nya korten, det vill säga de kort som tagits sen man senast laddade in bilde, dett är då grymt bra på den bärbara då jag inte har skaffat något program utan den tar in allt som finns...inte lika kul var det när man skulle ha en bild från syrrans kamera och man fick vadå, 589 bilder, tack för den Mathilda^^

Men som ni ser är det jäkligt dåliga bilder jag tar men det är väl som dom säger, övning ger färdighet^^

// Josefine                                                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0