Ett år går fort

Ja jag minns just den 23 december 2007 som om det vore igår. Det var söndag, stressigt som vanligt innan jul. Vi hade reklam så mamma och pappa var ute med reklam. Min faster med familj var här och min  syster satt i tv-rummet och tittade på tv. Så fick jag så där j***** ont i magen. Kunde inte andas, kunde inte prata.

Efter en timme gick det över. Men jag minns det så väl. Jag låg där helt utslagen på Min systers säng och tänkte att rjag skulle dö haha och började tänka på allt som hänt under året.  Men nejdå, jag skulle inte dö. Jag fick mitt första men tyvär ej det sista gallstensanfallet. Och nu ett år senare, och en gallblåsa fattigare, fortsätter  anfallen....

Ha en bra 23 december^^

// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0