Det funkade inte

Hela kvällen igår så försökte jag komma in på det jag då sa förbannade publishme. Åhh hade ett och annat dampanfall...men men det är bortglömt nu....

Kom i alla fall hem säkert igår och självklart stog underbara Louise och gav mig världens mest efterlängtade kram på stationen. Mammas snälla kompisa kom och hämtade oss på stationen så vi fick åa och handla lite...Ush vill aldrig bli vuxen och handla. För det första, be inte mig och Louise åka och handla...eller jo men säg då åt oss om det ska vara mycket tunga varor, vi tog en liten korg till typ två kassar med mat och dricka...inte lyckat. Sen har jag lärt mig att det är jävligt smart att skriva inköpslista!

Hem kom vi i alla fall, med två fyllda kassar och 400 kronor fattigare, dock köpte vi basvaror så himla dyrt blev det väl inte.
Sen var vi så duktiga och lagade tacos, klockan nio på kvällen, båda två vrålhungriga och jag tror vi båda åt tills i höll på att spy x)

Sen vilade vi...kikade på lite film och bar mös till klockan var sisådär en tre på natten och vi fick världens ryck på att baka...vilket vi gjorde och vilket som gick *hoshost* bra=D

Så nu sitter vi här och ska åter ta oss till affären, glömde lite frukt och sånt som ska vara till fruktsalladen och så:)

Ha det bra alla vänner (och ovänner)


Kommentarer
louise säger:

haha ja men kul som fan har vi haft vännen, Tack för att du gjort nyårs afton perfekt :)<3<3<3

2009-01-01 | 16:59:37 | http://livetomlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0