Behind the mask

Igår kväll låg jag och och tittade på "På spåret" i vardagsrummet tillsammans med farmor och mamma. Jag var helt inne i programmet då Falun var med som första stad de åkte till, lite roligt. Filip och Fredrik var ju också även där, för härliga haha. Till saken. Jag var helt inne i programmet så kommer Anton och ställer sig framför mig, med en mask min syster Mathilda gjort till honom sist de var här uppe. Och jäklar vad rädd jag blev, jag kan lova att hjärtat slog ett om inte två slag mer än vad det borde...



Vem gömmer sig bakom masken?^^

Kommentarer
Lina säger:

jag tittade också på På spåret x) Filip och Fredrik är bara bäst ;D

Fin ny design, och fina bilder du har tagit också :) <3

2008-12-28 | 21:36:49 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0