Harlequin

Kan man få mer snyfftiga kärlekshistorier än från dessa böcker? Nej jag tror inte det, haha. Jag blev beroende, nere i Bulgarien. När jag kom hem glömde jag givetvis bort vad dessa böcker var för "typ" tills i sommras när jag gick på coop nere i Halmstad, såg böckerna och plockade genast åt mig månadens två. Jag menar, de är ju...underbara! I somras läste jag fem stycken på en två veckors period. Nu har jag ännu en gång kommit in i mitt beroende. Dock så kär jag en annan genre nu. Sist hette den Exklusiv  och nu är det Läkarromaner som gäller. Låter det som lite "dröm/tjej/tant/overklighetsdrömmande" böcker, så ja...det är det, men det spelar ingen roll, dom är underbara! Man blir verkligen...hmm fångad på en gång...Läs Läs LÄS! :-)

(Och dom finns i allt från deckare, till passion, till läkarromaner till spänning...det är en hel serie med olika sorters mumsbitar och de kommer ut nya varje månad :-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0