Vilse i skogen vandrar hon omkring

Imorgon är det dags för den (läs fruktade) vandringen...Frågan är, hur fasen kunde jag avra så idiotisk nog att välja den längsta?(!) Japp, två mil för min del. Eller vänta det där blev inte riktigt rätt 2 MIL FÖR F*N! ( Please lord, HELP ME!)
Av 147 9:or är det 90 stycken som ska gå. Vi hade tre olika vandrings"längder" att välja mellan. Vildamark runt knuten(1 mil) Paradisturen (1,3mil) Och Slutligen Himmel och Helvetet (2mil) Ni kan bara lycka mig till, för det lär jag då behöva....


För att piffa upp min och Louises orientering idag så började jag sjunga:

Vilse i skogen vandrar dom omkring, dom fattar ingenting dom vet inte var dom är. Galna som dom är lever dom på stubbar och bär...eller ja något i den stilen, slutade med en hel del "flum" som det heter på (fjortisspråk)...


Kommentarer
Alex säger:

kan inte mer än att säga lycka till :D <3Önskar vi hade sånt i vår skola med :P men vi har fan bara stad och asfalt så långt ögat kan nå :(

2008-09-11 | 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0