Nej jag gillar verkligen inte den mannen!

Jag har varit så säker så säker, alltid. (läs: oftas och ja nu kommer mitt tjat om framtiden igen)...Jag har varit säker, tills denna lille man Magnus, vår syo kom in i bilden. Han har fått mig så osäker, vad är det jag vill göra med mitt liv? Vill jag kanske gå den långa och säkra vägen eller vill jag chansa och ta den korta vägen?

Sedan får vi en sån där lagomt rolig lapp *not* då vi ska välja ut  tre programm av sjutton som vi ska få en mer inblick i, ja hur lätt var det då? Det slutade att jag satt hos Magnus i en halvtimma och försökte vända på det på ett eller annant sätt så jag inte ska behöva bestämma mig ännu, men det verkar hopplöst. Magnus annars är världens mest glada och trevligaste människa så ta inte fel på rubriken nu ;)



( och ja ibland ligger jag till fyra på natten och grubblar över detta...det är sjukt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0