Gårdagens inlägg...igentligen...

Nu äntligen äntligen är Sjukhuset igång igen =D  (Jag studsar av glädje)... Tänk om ett par år är kanske jag någon av dom, kanske är jag som Janne, i ambulansen eller som Joel, underläkare på barnavd. Någon av dom vill jag vara...
var ute och gick nu på kvällskvisten med ett par vänner och vi sprang hem den sista biten då vi absolut inte kunde missa sjukhuset. Det är så synd då det endast håller på en halvtimma, man vill verkligen inte missa en enda sekund...vad är eran framtidsdröm? Vilken tv-serie gillar ni


'

Bild: tv3.se

Kommentarer
Robban säger:

ja tycker att Scrubs, Smallville, Beverly Hills 90210, Förhäxad och lite andra serier är ganska bra =) Sjuikhuset har ja inte sett ett avsnitt på =P hehe

2008-09-02 | 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0