Sista minuten shopping

Ja idag blev det som för många andra sista minuten shopping. Dock var det bara en enda sak (Som tur) jag behövde, eller ja familjen behövde åt en släkting men jag hoppas han blir glad, köade i 25 minuter (!) för ett sketet presentkort, men men.

Sen skulle vi ju (självklart) handla det sista till julbordet, kan ju säga att det var skönt att allt var så gott som färdigthandlat när man såg folk springa runt med sina meterlångalistor och överfulla kundvagnar, stackare. Men sen kom tydligen lönen inte förrän idag för många förstod jag det som, taksigt taskigt. Dock så jobbar jag inte, eller jo med reklamen på helgerna och får då lön den 20 så jag han klart, i tid i alla fall...

Var i alla fall helt slut när jag kom hem, men min morbror, som är ja...som han är tyckte inte alls det var synd om oss eller när han själv varit på systembolaget och det varit 120 nummer före han, men jag säger som han sa till mig "uträtta dina ärenden i TID" ^^

//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0